
به گفته كارشناسان خرده فروشي ، Target بار ديگر از كمبود به عنوان يك تاكتيك بازاريابي استفاده كرد ، هنگامي كه وزوز همكاري خود با ليلي پوليتزر ، مجموعه كپسول ها را به يك فروش سريع آنلاين و فروشگاه ها سوق داد. برنامه خريد ، باعث مقايسه با مجموعه Missoni Target در سال 2011 شد كه سايت فروشگاه را براي چند ساعت خراب كرد. "مطمئناً آنها را تحت فشار قرار مي دهد.". شركت مشاوره. تحليلگر تحقيقات Forrester ، Soarita Mulpuru گفت: "من نمي دانم كه در ايجاد وفاداري و تكرار مشاغل چقدر مؤثر است."او گفت:"مسائل فن آوري كه باعث پرتاب اين پرتاب شده است ، مي توانست از اين امر جلوگيري شود.". وي خاطرنشان كرد: "ما 20 سال سابقه تجارت الكترونيكي داشته ايم كه در آن تقاضاي زيادي وجود دارد." وي خاطرنشان كرد: ساير خرده فروشان آنلاين مانند آمازون موفق به مقابله با افزايش استفاده شده اند و Target بايد انتظار داشت كه بازديد از سايت آن افزايش يابد و كارهاي بيشتري انجام دهد تا از بروز مشكلاتي كه برخي از كاربران تجربه كرده اند جلوگيري كند. اين راه اندازي در ابتدا قرار بود بصورت آنلاين از ساعت 3 صبح آغاز شود. EST ، اما Target مي تواند سايت را خاموش كند. Mulpuru گفت: "سخت ترين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه يك بار آن را برطرف كنيد." كن پركينز ، تحليلگر مورنينگستار ، حدس زد كه هدف ممكن است محبوبيت مجموعه ليلي پوليتزر را دست كم گرفته باشد ، حتي اگر خرده فروش به شدت آن را تبليغ كند. تا يكشنبه راه اندازي
او گفت: " برند r ", گرچه افزود كه گروه عصباني مشتريان نا اميد در توييتر و فيسبوك چيزي است كه بايد به آن توجه شود. " رسانههاي اجتماعي به مردم اين امكان را ميدهند كه صدايي داشته باشند ", اگرچه برخي از كپسولهاي آن اخيراً نتوانسته اند توجه و فروش را جلب كنند, اگرچه برخي از كپسولهاي آن اخيراً موفق به كسب توجه و فروش نبودند. " جنبههاي مثبت اين است كه تقاضا وجود دارد. پركينز گفت: " اين چيزي است كه هدف همچنان ميتواند انجام دهد. "
منبع