جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

سياست زوم انتخاب‌شده توسط شوراي شهر لوول

۱۱ بازديد

هنگامي كه شوراي شهر يك سياست نشست زوم را تصويب كرد و دو گزارش را مورد بحث قرار داد كه به اعضاي عمومي اجازه دسترسي مستقيم به جلسه اخير شوراي شهر را مي‌داد, Tempers - Tempers شعله‌ور شد.در شب سه‌شنبه، اين شورا توصيه كميته فرعي كميته براي جلسات زوم را تصويب كرد.اين سياست نياز به همه سخنگويان دولتي دارد تا با كارمند شهر ثبت‌نام كنند و از طريق ويدئو به جلسه بروند، نه تماس تلفني، و همچنين ملزم خواهند بود كه نام و آدرس خود را بيان كنند. تحت اين سياست، passcode براي جلسات هر هفته تغيير خواهد كرد. "ريتا Mercier" گفت: اين قوانين تفاوتي با حضور شما در جلسه شوراي شهر نداشته اند.دو جلسه دولت مجازي كه در روز ۱۴ ژوئيه برگزار شد، توجه به سياست شهر بر مشاركت عمومي در جلسات زوم را جلب كرد، زماني كه برخي از مردم توانستند از طريق ويديو به اين جلسه بپيوندند، كه از قالب معمول شورا براي پيوستن به مردم در تماس با تلفن منحرف شده‌است.اين انحراف درخواست "رادني اليوت" را از "رادني اليوت" و "رادني اليوت" براي گزارش چگونگي دسترسي مستقيم اين گويندگان به تماس زوم كرد.اين گزارش كه توسط ميران فرناندز، رئيس اطلاعات اصلي نوشته شده بود، سه‌شنبه‌شب به شوراي شهر ارائه شد. در اين گزارش، فرناندز گفت كه سه تن از ساكنان كه براي سخنراني در روز ۱۴ ژوئيه در نشست مشترك حمل و نقل و امنيت عمومي ثبت‌نام كردند، مدارك دسترسي كافي براي دسترسي به نشست زوم را از طريق ارتباطات ويدئويي به دست آوردند.از ميان اين سه نفر، يكي با موفقيت از طريق ويديو به آن‌ها پيوست.در جلسه شوراي شهر كه بعداً در آن شب برگزار شد، فرناندز نوشت كه مشاور جان drinkwater به او دستور داده‌است تا به طور خاص به دو نفر از ساكنان شوراي شهر زوم كند تا از طريق ويديو شركت كنند كه هر دو سخنران شانس صحبت از طريق ويديو را داشتند.او همچنين نوشت كه زماني كه او و drinkwater اولين بار درباره اجازه دادن به افراد در نشست زوم بحث و تبادل نظر كردند، او توضيح داد كه

همه speakers ثبت‌شده بايد از طريق صدا مشاركت داشته باشند. فرناندز گفت كه وقتي تماس تلفني آن‌ها قطع شد، فرناندز گفت كه او drinkwater را صدا زد و با احترام دوباره تكرار كرد كه اعضاي دولت قصد ندارند از طريق ويديو در جلسات زوم شركت كنند و از او بخواهند كه اگر قصد دارد ايميلي با اعضاي غير عضو به اشتراك بگذارد به دفتر مدير شهر خواهد پرداخت.اين گزارش مي‌گويد كه روز بعد از آن گفتگو، drinkwater از فرناندز بازديد كرد و اشاره كرد كه برخي از ساكنان از طريق زوم به اين جلسه خواهند پيوست.آقاي فرناندز متعجب شد و توضيح داد كه شركت كنندگان زوم ناشناس اجازه ورود به اين جلسه را ندارند، كه در آن نقطه (مشاور)پيشنهاد كرد تا نام آن‌ها را يادداشت كند، بنابراين توضيح داد كه آن‌ها بايد اجازه ورود به جلسه را داشته باشند و فورا اين گزارش را رها كردند. "Mercier" در پاسخ به محتواي گزارش، drinkwater را متهم به فعاليت در خارج از محدوده نقش خود به عنوان عضو شوراي شهر كرد. "Mercier" اظهار داشت: " Councilors حق ندارد تقاضا يا حق سفارش هر كس ديگري مانند MIS در اين مورد را داشته باشد."drinkwater به گزارش خود در مورد مبادله آن‌ها اعتراض كرد و گزارشي از دوشنبه خود تحويل داد. وي تصريح كرد كه حق دارد به اتهامات عليه وي پاسخ دهد و اطلاعات خود را ارائه نمايد.گزارش drinkwater شامل رونوشت نامه شخصي فرناندز كه در اين گزارش به آن اشاره شده‌است را شامل مي‌شود. drinkwater همچنين پست صوتي با سان را به اشتراك گذاشت.فرناندز مي‌گويد كه در پيام صوتي، ما قطعا مي‌توانيم هر كسي را داشته باشيم كه مايل باشيد به the زوم كنيد. او براي توصيه به چرخاندن the زوم به منظور حصول اطمينان از دستيابي هيچ‌كس به دسترسي ديگر، به كار خود ادامه داد.drinkwater به شوراي شهر گفت: من هرگز از عادت بد خودم مبني بر حذف ايميل‌هاي صوتي خوشحال نشده بودم. اين به من مدرك قطعي ارائه كرده‌است.drinkwater به گزارش ديگر يك نمايش مضحك رفت و استدلال كرد كه پست صوتي فرناندز براي پست صوتي فرناندز بايد كل گزارش را معتبر نكند.و گفت: اين يكي نيست.

اين يك اشتباه نيست. اين خاطره بدي نيست. اين يك قمار است. drinkwater گفت: اين يك قمار است كه من قادر به توليد بحث پست صوتي نخواهم بود. "اليوت" و "Mercier" اظهار داشتند كه "اليوت" و "Mercier" در مورد فرناندز كه "Mercier" بود، نتوانست از خود دفاع كند.اليوت گفت: من نگران اين هستم كه وقتي شروع به اظهارنظر درباره كارمندان مي‌كنيم و وارد يك منطقه مي‌شويم، همانطور كه همه مي‌دانيم، در حوزه كاري ما نيست.همانطور كه بحث افزايش يافت، Christine اي كانر، مشاور شهر، به دفعات متعدد درباره اينكه بحث تا چه حد مي‌تواند پيش از عبور از يك بحث پرسنلي كه بايد در جلسه اجرايي مورد بحث قرار گيرد، مشورت كرد. او به اعضاي شورا توصيه كرد كه اين گزارش‌ها را به صورت پرونده بپذيرند و يا به جلسه اجرايي در تاريخ بعدي مراجعه كنند تا در مورد اين موضوع بحث و تبادل نظر كنند.بعد از كمي عقب و جلو، شوراي شهر در نهايت اين گزارش‌ها را پذيرفت.وقتي او از شوراي شهر خواست تا گزارش‌ها را بپذيرد، اليوت گفت كه او هيچ علاقه‌اي به رفتن به جلسه اجرايي در يك تاريخ بعد ندارد.اليوت گفت: بياييد اين گزارش را بپذيريم، ما قبلاً به اين توصيه راي داده‌ايم. براي من، اين يك بحث شخصيت خواهد بود و اين به نفع هيچ كدام از ما نخواهد بود.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.