جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

بوكو حرام: پدر نيجريه‌اي دختر ديده نشد از زمان Raid Baga

۴ بازديد
بوكو حرام: پدر نيجريه‌اي دختر ديده نشد از زمان Raid Baga

يك پدر پريشان از زماني كه دختر بزرگش دو هفته پيش در طي يك حادثه مرگبار توسط بوكو حرام ناپديد شده بود , نگراني هميشگي خود را توضيح داد و گفت : " من بسيار نگران او هستم . " هر روز به او فكر مي‌كنم , حتي خواب هم ندارم . من براي خدا دعا مي‌كنم كه او هنوز زنده است " پس از حمله به يك پايگاه نظامي در نزديكي شهر of در روز 3 ژانويه , اين فرقه اسلامي وحشيانه توجه خود را به جمعيت غير نظامي در اطراف شهر ماهيگيري نيجريه معطوف كرد . هزاران ساختمان را آتش زد , زنان و كودكان را ربوده , و مردم شهر indiscriminately.The به شبكه NBC گفت كه او تنها فرصت كافي براي بسته كردن همسر خود و بيشتر فرزندانش را در يك خودرو ندارد , و او گفت كه تنها يك گزينه براي سفر به اين شهر به خانه دختر 23 ساله او و كشته شدن دو هزار شهروند غير نظامي در Baga , NigeriaJan نيست . 12 , 201500 : 45 Baga و تعدادي از جوامع اطراف در طي يك حمله هفته با بوكو حرام تخريب شدند . اين گروه ستيزه‌جو كه مي‌خواهد يك دولت اسلامي تندرو را در گروه Nigeria.The ايجاد كند , در ماه آوريل زماني كه 276 دختر مدرسه‌اي را از شهر of ربوده و فعاليت انتخاباتي # را آغاز كرد . گمان مي‌رود كه حمله به Baga مرگبارترين حمله اين گروه باشد . وقتي كه بوكو حرام از راه رسيد , او از فرار او گفت : " وقتي كه بوكو حرام از راه رسيد , آن‌ها همه جا مشغول شكار بودند . وي

اين شاهد به عفو بين‌الملل گفت: " هنگامي كه او زايمان مي‌كرد، شورشيان يك زن را كشتند و او نيز مانند اين مرد." # نيجريه: تصاوير ماهواره‌اي ابعاد وحشتناكي از بوكو حرام را نشان مي‌دهند. http: / /t.co / kjB۶urMca۰ # BagaKillings pic.twitter.com / QW۳BnQwMXI-AmnestyInternational (@ عفو)۱۵ ژانويه ۲۰۱۵ پس از رسيدن به ميدوگوري، پدر توسط بازماندگان ديگر تعريف شد كه دخترش از خشونت و به جنگل گريخت. به گفته witnesses.Alth، بوكو حرام، تعداد زيادي از كساني كه سعي در فرار و بازداشت صدها زن و كودك در يك مدرسه محلي دارند را دستگير و دستگير كرده‌اند. او گفت: "اكنون با Baga در اين فهرست از مناطق غيرقابل‌سكونت، مشخص نيست كه چه زماني پدر قادر به بازگشت به خانه خواهد بود - چه برسد به اينكه به تنهايي به جستجوي دخترش بپردازد و گفت: " همه چيز را پشت سر گذاشتم. اما وقتي به دخترم فكر مي‌كنم هيچ يك از اين مسائل اهميتي ندارد."


منبع

Truckers honk خارج از كاخ سفيد بر سر نرخ حمل و نقل، نه به نفع ترامپ

۶ بازديد
Truckers honk خارج از كاخ سفيد بر سر نرخ حمل و نقل، نه به نفع ترامپ

واشنگتن - رئيس‌جمهور دونالد ترامپ مي‌گويد كه صداي بوق كاميون در جنوب كاخ سفيد " نشانه عشق " براي او از كاميون داران است. اما كاميون داران در واقع مخالفت خود با نرخ‌هاي حمل و نقل كم را افزايش داده‌اند " آن‌ها به نفع رئيس‌جمهور ترامپ اعتراض مي‌كنند, " رئيس‌جمهور روز جمعه در طي اعلاميه‌اي در مورد توسعه واكسن ادعا كرد كه در باغ رز قرار دارد. او در اوايل event.But, رانندگاني كه خيابان قانون اساسي را با سكوهاي نفتي بزرگ خود با سكوهاي نفتي بزرگ خود براي ترامپ به واشنگتن مي‌آيند, گفت: " رانندگان كاميون داران هستند كه در طول روز بعد از ظهر در طي اين رويداد به باغ sun و در طي آن مراسم برگزار شده بودند. آن‌ها در پايتخت nation's براي اعتراض به نرخ‌هاي حمل و نقل پايين قرار دارند كه مي‌گويند ممكن است بسياري از آن‌ها را وادار به خروج از محموله‌هاي باري ناشي از بيماري همه‌گير coronavirus كند. در نتيجه, بسياري از رانندگان كاميون خودشان را بدون بار براي حمل يا با پيشنهاداتي براي تحويل كالا به نرخ‌هايي پيدا كرده‌اند كه گفته مي‌شود رئيس پرسنل مارك Meadows Middle در روز پنج شنبه از كاميون داران بازديد كرد.


منبع

كميته قوانين RNC روز پنجشنبه ملاقات مي كند - در اينجا چه بايد ديد

۴ بازديد
كميته قوانين RNC روز پنجشنبه ملاقات مي كند - در اينجا چه بايد ديد

CLEVELAND, اوهايو - تيم دونالد ترامپ روز پنج شنبه در جلسه كميته قوانين جمهوري خواهان در آماده‌باش كامل قرار خواهد گرفت تا اكثريت نمايندگان را وادار به راي دادن به " وجدان خود " كنند, به جاي اينكه نامزدي كه نماينده آن‌ها هستند بدانند كه آن‌ها نمي‌توانند اكثريت كميته را براي حمايت از بند وجداني به دست آورند - به جاي آن كه آن‌ها فقط براي ۲۸ سال تلاش كنند. اين به آن‌ها امكان مي‌دهد تا " گزارش اقليت " را به راي مجمع كامل تقديم كنند كه در آن نياز به جلب حمايت اكثريت است و آن‌ها مي‌گويند كه حدود ۱,۴۰۰ نماينده كه با ترامپ مخالف هستند را شناسايي كرده‌اند. آخر هفته گذشته, unruh اصرار داشت كه او در حال حاضر ۲۸ راي براي يك گزارش اقليت داشته‌است, اما شمارش دستي NBC تنها در حدود ۱۶ نفر يافت مي‌شود كه به احتمال زياد در اين گروه يافت مي‌شوند. با اين حال, شمارش نشان داد كه ۲۸ نفر ديگر ممكن است براي تصرف آماده باشند, بنابراين اگر سناتور يوتا, مايك لي و همسرش بر روي آن كار كنند, آن‌ها مي‌توانند يك افزايش پيدا كنند - وينسنت DeVito, group Demonte, الكس willette, الكس willette و بيل Palatucci - تا دركي از ميزان اعتماد به نفس كمپين ترامپ در مورد وجدان clausedebate.Boun نسبت به آن داشته باشند. تعهد به بند " وجدان ", لازم‌الاجرا شدن نمايندگان است. يك گروه در اين كميته وجود دارد كه استدلال مي‌كند كه قوانين حزب جمهوريخواه به نماينده موظف نيستند تا براساس نتايج انتخابات مقدماتي به نامزدها متعهد شوند. اين مساله حائز اهميت است زيرا اگر نمايندگان به نتايج اوليه پايبند نباشند, آنگاه نمايندگان, كه بسياري از آن‌ها مشتاق ترامپ نيستند, مي‌توانند به راحتي عليه او راي دهند و احتمالاً او را انكار مي‌كنند.

من حمايت اكثريت نمايندگان را دارم. مقامات حزب جمهوريخواه اصرار دارند كه اين قوانين بيانگر اين هستند كه اين گروه جديد نيستند, اما گرفتاري آن بيشتر به دليل مخالفت با ترامپ و حامي of براي ارائه طرحي است كه يكبار و براي all.Ener gy ساخته شده‌است تا ترامپ در RNCJune ۲۲, 201606 را رد كند و به طور بالقوه آن را به يك جايگزين ترامپ باز كند. يك گزينه براي پايين آوردن نام نامزدها در اين فرآيند است, كه در حال حاضر نيازمند آن است كه نامزدها اكثريت آرا را در هشت ايالت به دست آورند, نه كنوانسيون حاضر, اما هر چيزي كه توسط يكي از متحدان او مطرح شود, مي‌تواند به راحتي كنوانسيون را براي اولين بار در نيوهمپشاير, نيوهمپشاير, كاروليناي جنوبي و نوادا در اولويت قرار دهد. انتظار مي‌رود پيشنهادي براي از بين بردن اين چهار ايالت مورد بحث قرار گيرد. ۴۶ ايالت ديگر دوست ندارند كه آن چهار اولويت داشته باشند, اما نوادا چيزي است كه ممكن است بيشتر در گيت هاي jeopardy.Dele باشد, پس از يك دوره كه ترامپ از تزريق راي دهندگان مستقل و دموكرات به مقدماتي آزاد سود برد, RNC در مقابل The نيز در نظر دارد يك n پيشنهاد كند.

مجموعه‌اي از تغييرات كه قدرت را از رئيس RNC تا اعضاي RNC (RNC) به اعضاي RNC (RNC) انتقال مي‌دهند, به خصوص قدرت انتخاب رئيس كميته فرعي RNC (قواعد, بودجه, قطعنامه‌ها و بقيه). اين يك پيشنهاد است كه احتمالاً با مقاومت سرسختانه در اين كميته روبرو خواهد شد, اما اگر كمپين ترامپ نياز به معامله با برخي از اولويت‌هاي محافظه‌كار براي اجتناب از تصويب هر گونه تغيير كه مي‌تواند به نامزد آن‌ها آسيب برساند وجود داشته باشد - چيزي كه يكي از دستياران ارشد گفت كه در حال وارد شدن به اين كميته است.


منبع

sheriffs طرح والي براي خنثي كردن خشونت پورتلند را رد كرد

۵ بازديد

نويسنده : GILLIAN FLACCUS PORTLAND , Ore . ( AP ) - - sheriffs از دو بخش در حومه پور تلند اورگون در روز دوشنبه موكدا يك طرح را توسط فرماندار ايالت براي كمك به گشت زني در شهر پس از تيراندازي مرگبار آخر هفته گذشته از حامي جناح راست رئيس‌جمهور دونالد ترامپ , رد كرد . تصميم آن‌ها به شك يك برنامه روز قبل توسط دولت كيت براون براي حفظ صلح در پورتلند با اضافه كردن نمايندگان sheriffs nearby و سربازان پليس ايالتي اورگان به عنوان يك شهر ليبرال براي به دست آوردن جايگاه خود در پرتو نورافكن ملي بود . براون , يك دموكرات , برنامه امنيتي پورتلند را بعد از تيراندازي مرگبار آرون danielson 39 ساله در روز شنبه اعلام كرد . معترضين در روز شنبه با حاميان ترامپ كه در كارواني از شهر رانندگي مي‌كردند , درگير شدند . هيچ‌كس در اين پرونده دستگير نشده است . رد شدن توسط اين دو sheriffs , كه به عنوان nonpartisans انتخاب شده‌اند , عدم اطمينان در مورد آينده پورتلند را افزايش مي‌دهد همانطور كه ترامپ در مبارزات انتخاباتي خود به عنوان بخشي از قانون مبارزه انتخاباتي خود , هرج و مرج را در نظر مي‌گيرد . كلانتر بخش Clackamas , كريگ رابرتز , گفت كه اين شهر با نيروي انتظامي بيشتري كار نخواهد كرد , زيرا دادستان جديد منطقه پورتلند اتهامات عليه صدها معترض دستگير شده به خاطر جرايم بدون خشونت و پايين را رد كرده‌است . رابرت گرت و كلانتر بخش واشنگتن , پت گرت هم گفتند كه مسئوليت نمايندگان آن‌ها بسيار بزرگ خواهد بود , در ميان نگراني‌هايي كه نمايندگان مي‌توانند براي اقداماتي كه خارج از حوزه قضايي خود انجام مي‌دهند شكايت كنند . رابرتز گفت : " در شب بعد آن‌ها پس از شب دستگير مي‌شوند و متهم به جرمي از سوي دفتر بازپرس نيستند . وي گفت : " شب بعد آن‌ها به اين جرم بازگشته و زندگي نيروهاي انتظامي و جامعه را دوباره به خطر مي‌اندازند ." رئيس ستاد براون , چارلز بويل , گفت كه Roberts موافق است كه نمايندگان بخش Clackamas مي‌توانند با استفاده از برخي تماس‌ها كه معمولا توسط پليس ايالتي انجام مي‌شوند و سربازان آن به Portl اعزام مي‌شوند , كمك كنند .

و. ترامپ پورتلند و رهبري دموكراتيك اين كشور را به يك هدف مكرر تبديل كرده است و وي خواستار آن شد كه رهبران محلي و ايالتي پس از تيراندازي مهلك روز شنبه در گارد ملي تماس بگيرند. "پورتلند آشفتگي است ، و سالهاست كه مي گذرد. اگر اين شوخي يك شهردار آن را تميز نكند ، ما وارد آنها خواهيم شد و اين كار را براي آنها انجام خواهيم داد!"ترامپ روز دوشنبه ، يك روز پس از توئيت توييت كرد كه شهردار" احمق "و" شهردار ضعيف و متواضع دموكرات است." براون تاكنون از ارسال گارد ملي به پورتلند خودداري كرده اما در عوض ائتلاف برنامه ريزي شده سازمان هاي اجراي قانون را اواخر يكشنبه اعلام كرده است. وي در بيانيه اي گفت كه گروه هاي راستگرا مانند پاتريوت دعا "به دنبال جنگ" به پورتلند آمده اند و قول داده اند كه خونريزي بيشتري را متوقف كنند. وي گفت: "همه ما بايد جمع شويم - مقامات منتخب ، رهبران جامعه ، همه ما - براي متوقف كردن چرخه خشونت.". برخي از رهبران جامعه سياه نيز از پيشنهاد قرار دادن افسران بيشتر در خيابان ها ناراحت بودند. پليس پورتلند به دليل استفاده از گاز اشك آور و بيش از حد تهاجمي مورد انتقاد قرار گرفته است. شانيس كلارك ، يكي از بنيانگذاران جنبش هزاره سياه و يك معترض مكرر گفت: "اگر شما فقط آنجا هستيد ، احتمال دستگيري در اين مرحله تقريباً به حدي است كه تضمين شود.". پليس پورتلند همچنين روز دوشنبه انتقاداتي را مبني بر عدم انجام اقدامات بيشتر براي جدا نگه داشتن گروه هاي دوئل و اجازه ندادن اوضاع از كنترل خارج كرد. چاك لاول ، رئيس پليس ، از افسران خود دفاع كرد و گفت كه درگيري بين معترضين و هواداران ترامپ در بسياري از بلوك هاي شهر گسترش يافته است و تيراندازي فقط چند ثانيه طول كشيد. وي گفت: "در حالي كه سرزنش كردن گروه هاي شبه نظامي و راست راست از يك طرف آسان است, يا گروه هاي ضد فاشيستي و Black Lives Matter از طرف ديگر, مسئوليت محافظت از جوامع بر عهده دولت است,"گفت اريك بخش, مدير اجرايي مركز غير انتفاعي ايالات غربي, كه به جوامع حاشيه نشين كمك مي كند تا كارزارهاي عدالت اجتماعي را در سراسر غرب ترتيب دهند. "در پورتلند ، اجراي قانون ح

همانطور كه به طور مرتب در حفظ امنيت خيابان‌هاي شهر ناكام ماند."ماموران پليس ايالتي اورگان پليس پورتلند را در اعتراضات يكشنبه‌شب مورد حمايت قرار دادند. مقامات ۲۹ نفر را دستگير كرده‌اند.پليس ايالتي نيز در ماه جولاي بدنبال دو هفته تظاهرات گسترده عليه حضور ماموران فدرال در شهر، گشت زني را بر عهده گرفت.danielson، مردي كه كشته شد يكي از حاميان نماز Patriot، گروه جناح راست مستقر در ايالت واشنگتن بود كه در سال ۲۰۱۶ تاسيس شد. از اوايل سال ۲۰۱۷، حاميان آن به طور دوره‌اي براي برگزاري تظاهرات براي ترامپ به پورتلند مي‌ايند، تا قبل از خشم ملي بر قتل پليس جورج فلويد، تنش‌ها را تشديد كنند.بسياري از زندگي‌هاي سياه در پورتلند با خرابكاري به اموال فدرال و شهري از جمله دادگاه فدرال و تالار شهر به پايان رسيده‌اند. در ماه جولاي، ترامپ بيش از ۱۰۰ مامور فدرال را از اداره امنيت داخلي به منظور حفاظت از اموال فدرال ارسال كرد - حركتي كه به جاي آن به اعتراضات دامن زد._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _از گيليان فلاكوس در تويي‌تر پيروي كنيد

منبع

جدول زماني : پاسخ دولت ترامپ به coronavirus

۶ بازديد
جدول زماني  :  پاسخ  دولت  ترامپ  به  coronavirus

همانطور كه اين ويروس به گسترش در سراسر ايالات‌متحده ادامه مي‌دهد , در حالي كه مدارس بسته , ورزشي و فرهنگي بسته شده‌اند , و يك اقتصاد در معرض خطر همه چيز در بررسي چگونگي واكنش دولت ترامپ به شيوع coronavirus كه در ماه دسامبر مستند شد نشان مي‌دهد كه يك داستان از دست دادن فرصت‌ها , سو مديريت و رئيس‌جمهوري كه در برابر توصيه متخصصان مقاومت مي‌كند واكنش تهاجمي تري را نشان مي‌دهد . در تمام اين مدت ترامپ مجموعه‌اي از ادعاهاي خوش بينانه اي را ايجاد كرد , كه برخي از آن‌ها در ايالات‌متحده رو به كاهش بود و " هر كسي كه نياز به تست دارد يك تست دريافت مي‌كند " برنامه اخبار NBC براي پوشش كامل رويداده‌اي coronavirus , اظهارات عمومي كه توسط


منبع

پروژه بزرگ بعدي موسس ويكي‌پديا: تلفن همراه Do

۵ بازديد
پروژه بزرگ بعدي موسس ويكي‌پديا: تلفن همراه Do

بنيانگذار ويكي پديا جيمي ولز درخواست شخصي جديدي براي پول شما دارد. اين بار اما براي كمكهاي مالي نيست. ولز مي خواهد شما را براي خدمات تلفن همراه ثبت نام كنيد. دوشنبه, وي اعلام كرد كه در حال همكاري با رئيس اپراتور مردم است (TPO) شبكه تلفن همراه كه 10 درصد از صورتحساب مشتريان خود را به خيريه مورد نظر خود و 25 درصد از سود آن از طريق بنياد TPO خود اهدا مي كند.ولز به NBC News گفت: "دليل اين كار اين است كه مستقيم از بودجه بازاريابي خارج مي شود.". "به جاي هزينه كردن مبالغ هنگفت در كمپين هاي تلويزيوني و تابلوهاي تبليغاتي ، ما پول را به امور خيريه مي دهيم و براي ارتقاء و پشتيباني از آن به جامعه وابسته هستيم.ولز گفت: "اين استراتژي شبيه به Toms Shoes است ، يك شركت مستقر در كاليفرنيا كه يك جفت كفش را به كودك نيازمند براي هر جفت كفش فروخته شده مي دهد. مانند Toms Shoes ، اپراتور People يك شركت انتفاعي است كه به حرف هاي دهان و رسانه هاي اجتماعي از افرادي كه به علت آن اعتقاد دارند بستگي دارد.وي گفت: "اين همه بخشي از يك حركت گسترده تر به سمت توانمندسازي مصرف كننده است ، به دليل توانايي مردم در استفاده از اينترنت براي گفتن به همسالان خود در مورد آنچه دوست دارند يا دوست ندارند.". "ايده اين است كه اين خدمات ، كه همه ما بايد به هر حال پول خرج كنيم ، آيا مي توان از آنها براي منافع اجتماعي استفاده كرد."در حال حاضر ، اين سرويس فقط در ايالات متحده موجود است ، اما برنامه اين است كه در آينده نزديك به ايالات متحده گسترش يابد. اين شركت تلفن هاي يارانه اي ارائه نمي دهد, قرعه كشي عمده براي بسياري از مصرف كنندگان, اما برنامه هاي ماهانه و پرداختي نسبتاً ارزان را براي مشتريان ايالات متحده ارائه مي دهد, از جمله 30 روز ارسال پيامك نامحدود, صحبت و داده براي 14.99 پوند (24.61 دلار) در هر ماه. پس از انتقال به ايالات متحده, اين شركت سرانجام مي تواند به كشورهاي ديگر گسترش يابد.ولز گفت: "اگر در يك زمينه جهاني فكر كنيم ، ميليارد نفر بعدي كه به صورت آنلاين وارد مي شوند ، بيشتر از آفريقا ، آمريكاي جنوبي و آسيا ، از دستگاه هاي تلفن همراه استفاده مي كنند.". "بسياري از مردم براي اولين بار قادر خواهند بود

براي يادگيري و هم‌كاري در مورد مسائل سياسي به صورت آنلاين , " ولز " به طور مشترك " دايره‌المعارف اينترنتي " را كه به طور مرتب در ميان 10 وب سايت‌هاي پربازديد كننده قرار دارد , توليد كرده‌است . ولز گفت : " دو سال پيش , اين سايت به گوگل , Reddit و سايرين در اعتراض به جلوگيري از انتشار آنلاين دزدي دريايي ( SOPA ) پيوست , چيزي كه جان ولز را نزد يك شركت مخابرات همراهي مي‌كند , به خصوص پس از افشا شدن افشا توسط پيمان‌كار سابق , ادوارد Snowden كه دولت در حال جمع‌آوري فراداده هاي تلفني از ميليونها آمريكايي بوده‌است , اما ما هر كاري كه مي‌توانيم انجام مي‌دهيم . " از آن زمان كه the متوقف شده‌بود , او نسبت به اينكه بيش از حد ازخودراضي شده بود , هشدار داد كه " Defeating يك موفقيت بزرگ براي ما و اينترنت است . او گفت : " قوانين بد مانند زامبي هستند , آن‌ها هميشه برمي


منبع

يلن مي گويد فكر نمي كند به زودي براي كاهش نرخ ها لازم باشد

۴ بازديد
يلن مي گويد فكر نمي كند به زودي براي كاهش نرخ ها لازم باشد

Janet Yellen, رئيس بانك مركزي فدرال, روز چهارشنبه گفت كه كميته سياست گذاري فدرال انتظار ندارد كه به زودي نرخ بهره را كاهش دهد. وي خاطرنشان كرد كه هنوز انتظار دارد كه در شرايطي كه براي كاهش نرخ لازم است نرخ بهره را كاهش دهد. " رئيس بانك مركزي " جنت Yellen testifies " در كميته خدمات مالي مجلس در مورد نرخ‌هاي بهره در روزه‌اي اخير به سهام بانك ضربه زده‌است. سهام بانكي به رهبري Citigroup افزايش يافت. گلدمن ساكس, ۱ / ۳ درصد, بيش‌ترين ترقي را به داو خود داد. بخش مالي " اس پي اس " نزديك به ۱ ميليون يورو از نرخ‌هاي بالا را در ماه دسامبر افزايش داد. اريك wiegand, مدير ارشد پورتفوليو در بانك خصوصي Client در بانك آمريكا در نيويورك, گفت: " اما از آن زمان, ترس از ركود اقتصادي جهاني به رهبري چين, انتظارات market's را براي افزايش ماه آينده خراب كرده‌است. " متاسفانه, ما قادر بوده‌ايم كه از موضوعاتي كه سال گذشته رايج بودند جدا شويم.


منبع

گروه محافظه كار ميزبان پانل ضد transgender فمينيست ها از سمت چپ است

۵ بازديد
گروه محافظه كار ميزبان پانل ضد transgender فمينيست ها از سمت چپ است

بنياد ميراث محافظه‌كار، كه مدت‌ها طرفدار حقوق LGBTQ بود، روز دوشنبه به ميزباني يك هيات در واشنگتن با عنوان "نقض قانون برابري: " به جاي برجسته كردن حمايت جناح چپ از قوانين حقوق مدني فدرال، هر چهار نفر يك چيز مشترك داشتند: "اگر هويت جنسيت به يك كلاس حفاظت‌شده در قانون حقوق مدني فدرال تبديل شود، عواقب منفي جدي وجود خواهد داشت". اندرسون، يك محقق ارشد در بنياد و مدير اين رويداد، در معرفي خود گفت. چهار نفر از اعضاي گروه - حداقل دو نفر از آن‌ها by - حداقل دو نفر از آن‌ها LGBTQ - حداقل دو نفر از آن‌ها LGBTQ - حداقل دو نفر از آن‌ها visibility - ديدگاه‌هاي مشابهي در مورد مردم تغيير جنسيت داده و پذيرش آن به عنوان "يك سرايت اجتماعي در سراسر اينترنت" را به اشتراك گذاشتند. دشمني قديمي، امنيت جسمي و جسمي زنان و كودكاني است كه اگر هويت جنسيت به طور قانوني جايگزين سكس تحت قانون شود، نگراني عمده ما امنيت و يكپارچگي فيزيكي زنان و كودكاني است كه زندگي آن‌ها در معرض خطر قرار مي‌گيرد. گرم

roup، كه مي‌گويد "به آزادي كل زنان اختصاص دارد"، پيش از اين خود را با گروه notoriously - در روز يادبود Family.Rela tedNBC OUTNBC، يكي از شركت كنندگان در هيات دوشنبه و يك وكيل سابق ACLU، كه در سال ۲۰۱۷ اتحاد بين wolf و اتحاد سياست خانوادگي، جناح سياست عمومي تمركز بر خانواده را اعلام كرده‌است، متحد كرده‌است. wolf و اين اتحاد براي بحث در مورد پرونده گوين گريم، يك دانش‌آموز ترانس از ويرجينيا كه به دنبال استفاده از دستشويي مدرسه بودند كه مربوط به هويت جنسيتي او بود، يك بيانيه مشترك به دادگاه عالي ارسال كردند. Dansky در يك ويديوي اتحاديه سياست خانوادگي كه به يوتيوب ارسال شده‌است و اشاره كرد كه سازمان او از حقوق همجنس گرايان و حقوق سقط‌جنين حمايت مي‌كند گفت: "ما در مورد چيزهاي زيادي اختلاف‌نظر داريم". با اين حال، او افزود: "در برخي موارد، مانند هويت جنسيتي، ***گرافي و فحشا، wolf يافته‌است كه سمت چپ بسيار به زنان فروخته مي‌شود" سخنگوي نانسي پلوسي، D - كاليفرنيا. گفته شده‌است كه تصويب قانون برابري يكي از اولويت‌هاي مجلس تحت كنترل دموكرات‌ها است. اين اقدام به صراحت جهت گيري جنسيتي و هويت جنسيتي را به قانون حقوق مدني ۱۹۶۴ اضافه مي‌كند كه تبعيض را براساس نژاد، رنگ، جنسيت، مذهب و origin.Hero هاي راديكال منتشر مي‌كند." آن‌ها به اندازه كافي حق ندارند كه به اين سو و آن سو بروند و بنابراين ما بايد زنان كشورهاي مستقل مشترك‌المنافع را در همه جاي ديگر اولويت دهيم."

omen OUTNBC OUTTwo، مدير اجرايي والدين و معلمان حقوق اقليت‌هاي جنسيتي، گزارش داد كه "به نظر مي‌رسد كه هدف از يك استراتژي بزرگ‌تر، تضعيف طرفداران حقوق تغيير جنسيت داده از طريق تلاش براي جدا كردن آن‌ها از سوي متحدان خود، let feminists و حاميان حقوق اقليت‌هاي جنسيتي است"، كه به گفته مگ Kilgannon، مدير اجرايي والدين و معلمان حقوق اقليت‌هاي جنسيتي، مي‌گويد: "به نظر مي‌رسد كه" هويت جنسيتي " فروش دشواري باشد، بنابراين تمركز بر هويت جنسيتي براي تقسيم و حل كردن است. چاوز از نامه‌اي كه افزايش ديد ترانس را به عنوان "سرايت اجتماعي" در سرتاسر اينترنت توصيف كرد، خواند، نه "جنون همگاني در سراسر جهان"، نه "جنون همگاني" در تويي‌تر، facebook OUT


منبع

بانك مركزي فدرال Pedal the اقتصادي را مجددا راه‌اندازي كرد.

۶ بازديد
بانك مركزي فدرال Pedal the اقتصادي را مجددا راه‌اندازي كرد.

فدرال رزرو بي سابقه خود را كاهش داد, برنامه محرك گسترده روز چهارشنبه در ميان نشانه هايي مبني بر رشد اقتصادي در چند ماه گذشته. حركت بانك مركزي, پس از آخرين جلسه بن برنانك در راس فدرال رزرو اعلام شد, عليرغم نگراني ها در مورد آشفتگي اقتصادهاي نوظهور بازار كه اخيراً بازار سهام را به هم ريخته است. فدرال رزرو اعلام كرد كه برنامه خريد اوراق قرضه كه به اقتصاد از طريق ركود بزرگ كمك كرده است 10 ميليارد دلار به 65 ميليارد دلار كاهش مي يابد ، همانطور كه بسياري از بازارها انتظار داشتند."با توجه به ميزان بازپرداخت مالي فدرال از زمان آغاز برنامه خريد دارايي فعلي خود, كميته همچنان شاهد بهبود فعاليت اقتصادي و شرايط بازار كار در آن دوره با رشد قدرت اساسي در اقتصاد وسيع است,"فدرال رزرو در بيانيه اي كه پس از يك جلسه دو روزه كميته تنظيم بازار آزاد فدرال منتشر شد ، گفت: اين جلسه آخرين برنانكي بود كه قبل از واگذاري مجدد صندوق هاي فدرال به جانت يلن ، نايب رئيس بود.


منبع

پاپ ۱۹ كاردينال جديد

۷ بازديد
پاپ ۱۹ كاردينال جديد

واتيكان شهر - پاپ فرانسيس روز يكشنبه اولين تمبر خود را در صدر سلسله مراتب كاتوليك روم قرار داد و 19 كاردينال جديد را از سراسر جهان نامگذاري كرد. شانزده نفر از آنها "انتخاب كاردينال" زير 80 سال هستند و بنابراين واجد شرايط ورود به كنسرت هستند. براي انتخاب يك پاپ. آنها از ايتاليا ، آلمان ، انگليس ، نيكاراگوئه ، كانادا ، ساحل عاج ، برزيل ، آرژانتين ، كره جنوبي ، شيلي ، بوركينا فاسو ، فيليپين و هائيتي آمده اند. نيمي از آنها غير اروپايي هستند و اين نشانگر اهميت فرانسيس به جهان در حال توسعه است. . فرانسيس اولين پاپ آمريكاي لاتين و اولين پيمان غير اروپايي در حدود 1300 سال است. كاردينال ها نزديكترين مشاوران پاپ در واتيكان و سراسر جهان هستند. جدا از اينكه رهبران كليسا در كشورهاي خود هستند ، كساني كه در واتيكان مستقر نيستند ، اعضاي كميته هاي كليدي در رم هستند كه تصميم مي گيرند سياست هايي را كه مي تواند بر زندگي 1.2 ميليارد كاتوليك رومي تأثير بگذارد ، تصميم بگيرند. انتخاب كنندگان جديد كاردينال از 55 تا 74 سال سن دارند. از آمريكاي لاتين اسقف اعظم Aurelio Poli ، 66 ساله ، جانشين فرانسيس در پايتخت آرژانتين ، و اسقف اعظم ماناگوا در نيكاراگوئه ، ريو دوژانيرو در برزيل و سانتياگو در شيلي هستند. دو نفر از آفريقا هستند - اسقف اعظم اواگادوگو در بوركينا فاسو و ابيجان در ساحل عاج. از آسيا اسقف اعظم سئول در كره جنوبي و كوتاباتو در فيليپين هستند, 55, اهل لس كايز در هائيتي است, فقيرترين كشور در نيمكره غربي, جايي كه طبق بانك جهاني حدود 80 درصد از جمعيت روستايي در فقر زندگي مي كنند. فيليپين, نيكاراگوئه, ساحل عاج و برزيل نيز فقر بالايي دارند.- رويترز


منبع