چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

بلومبرگ 18 ميليون دلار به احزاب دولتي DNC مي‌دهد تا اداره

۲۹ بازديد
بلومبرگ  18  ميليون  دلار  به  احزاب  دولتي  DNC  مي‌دهد  تا  اداره

با alexandra JAFFE و لايحه barrowواشنگتن (AP) مايك بلومبرگ ۱۸ ميليون دلار از كمپين رياست‌جمهوري خود به كميته ملي دموكرات در بزرگ‌ترين انتقال اين انتقال را منتقل مي‌كند.اين آخرين نشانه از دست داشتن اين تاجر ميليونر در مسابقه از پايان دادن به كمپين خود در اين ماه به دليل عدم درخشش در انتخابات مقدماتي ۳ مارس است. در مسابقات سوپر سه سه‌شنبه، شهردار سابق نيويورك تنها يك منطقه آمريكا را به دست آورد.سهم بلومبرگ در مقايسه با پول نقد معمولي حزب ملي بيشتر است. اين انتقال به the كمك خواهد كرد تا در مقايسه با همتاي جمهوري‌خواه خود، كه به طور معمول ده‌ها ميليون نفر ديگر از سازمان دموكرات را در طول چرخه‌هاي انتخابات به خطر انداخته‌است، جبران مالي كند.بلومبرگ در سراسر مبارزه خود قول داد كه يكي از ثروتمندترين مردان جهان كه ارزش خالص آن بيش از ۶۰ ميليارد دلار است، در طول مبارزات انتخاباتي خود وعده داد كه به دموكرات‌ها كمك خواهد كرد تا بدون توجه به نحوه اجراي پيشنهاد كاخ سفيد خود، رئيس‌جمهور دونالد ترامپ را شكست دهند.كمپين بلومبرگ كه كاركنان ۲،۴۰۰ تن را در سراسر ۴۳ كشور استخدام كرد، دفاتر خود را در شش كشور محوري به احزاب دموكرات در اين كشورها انتقال خواهد داد تا به روند استخدام و سازماندهي آن‌ها كمك كند. اين ايالت‌ها آريزونا، فلوريدا، ميشيگان، كاروليناي شمالي، پنسيلوانيا و ويسكانسين هستند.كاركنان سابق كمپين بلومبرگ در اين دفاتر از طريق كمپين خود در هفته اول آوريل و مزاياي كامل تا پايان آوريل ادامه خواهند داد. بعد از آن، آن‌ها مي‌توانند به طور نظري به احزاب ايالتي يك مجموعه آموزش‌ديده و آماده براي استخدام نيروهاي بالقوه براي اجراي عملياتشان در انتخابات عمومي ماه نوامبر ارائه دهند.بلومبرگ به كاركنان وعده داده بود كه در ماه نوامبر به آن‌ها پرداخت خواهند شد، اما اوايل اين ماه بسياري از اعضاي تيم مبارزات انتخاباتي او به آن‌ها گفته شده‌بود كه آن‌ها را رها كرده و فقط تا پايان ماه مارس پرداخت خواهند شد.مقامات DNC گفتند كه بلومبرگ پول و واقعيت دارد.

انتقالات املاك براي توسعه برنامه ميدان نبرد 12 ايالتي با تمركز بر استخدام كاركنان اضافي براي كار در سازمان دهي و عمليات داده‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت . مقامات گفتند كه كارمندان سابق كمپين بلومبرگ هيچ امتيازي در روند استخدام ندارند . تام پرز رئيس DNC در بيانيه‌اي گفت كه شهردار بلومبرگ و تيم او در مورد تعهد خود براي ماندن در ماه نوامبر خوب عمل مي‌كنند . وي افزود كه اين حمايت به دموكرات‌ها كمك خواهد كرد تا در انتخابات پيروز شوند و به حصول اطمينان از اينكه دونالد ترامپ يك رئيس‌جمهور بلند مدت است كمك خواهد كرد . بلومبرگ در روز 4 مارس , روز بعد از شكست سوپر سه شنبه خود , از رقابت خارج شد . از آن زمان او ده‌ها ميليون پول خود را به گروه‌ها و عوامل مختلف دموكرات داده‌است . در يادداشتي به پرز كه انتقال را اعلام مي‌كند , كمپين بلومبرگ گفت كه در حالي كه سو مديريت ترامپ از بحران coronavirus بايد براي او گران تمام شود , ما نبايد فرض كنيم كه عدم صلاحيت ترامپ براي تبديل او به يك رئيس‌جمهور يك دوره كافي خواهد بود . توانايي ترامپ براي دروغ گفتن و انتشار اطلاعات نادرست , به خصوص با استفاده از ابزارهاي ديجيتال و ابزار ديگر با تغيير راي دهندگان در كشورهاي ميدان نبرد , به تضمين يك مسابقه نزديك در ماه نوامبر ادامه خواهد داد . اين كمپين نوشت : هر تصميمي كه ما به عنوان دموكرات‌ها در نظر مي‌گيريم بايد به اين موضوع توجه كند . از زمان خروج از اين مسابقه , بلومبرگ براي كمك به ثبت‌نام راي دهندگان لاتين , 2 ميليون دلار براي كمك به ثبت‌نام راي دهندگان آمريكاي‌لاتين , و 2 ميليون دلار به سمت چپ , يك گروه متمركز بر انتخاب دموكرات‌ها در مناطق نوسان كمك كرده‌است . اقدامات صحنه نبرد DNC آريزونا , جورجيا , اوهايو , فلوريدا , نيوهمپشاير , كاروليناي شمالي , ميشيگان , پنسيلوانيا , تگزاس , ويرجينيا و ويسكانسين را هدف قرار مي‌دهد . اين تركيبي از دولت‌هايي است كه بين دو حزب در چرخه‌هاي رياست‌جمهوري اخير برگشته اند و برخي از آن‌ها جمهوري‌خواه شده‌اند , اما انتظار مي‌رود در ماه نوامبر رقابت كنند . اگرچه DNC هرگز با همتاي GOP خود در حوزه مالي , پرز رقابت نخواهد كرد

رهبران حزب nd صرف هماهنگي در سراسر طيف دموكراتيك اين چرخه رياست‌جمهوري پس از تماشاي جمهوري خواهان و آرام كردن آن‌ها در عمليات داده و دسترسي به راي دهندگان در انتخابات, كرده‌اند.دموكرات‌ها هنوز هم يك تبادل اطلاعات را كنار هم قرار مي‌دهند كه مبارزات انتخاباتي, پرونده راي دهندگان حزب ملي و اطلاعات راي دهندگان را از گروه‌هاي مستقل مانند اولويت‌هاي سوپر pac, يك تبليغ اصلي و فعال راي‌دهنده براي تلاش‌هاي دموكراتيك تشكيل مي‌دهند.به عنوان بخشي از اين تلاش, بلومبرگ و هر كانديداي حزب دموكراتيك ديگر كه پرونده راي دهندگان ملي را براي به روز رساني اطلاعات راي دهندگان خريده‌است. به عنوان مثال, براي مثال, احتمال اينكه كمپين رياست‌جمهوري جو بايدن, نامزد دريافت اطلاعات راي دهندگان باشد, مي‌تواند از اطلاعات راي دهندگان كه در حين عمليات جمع‌آوري شده‌است, استفاده كند.كمك‌هاي مستقيم بلومبرگ به حزب ملي تنها به اين دليل امكان پذير است كه او كانديداي رياست‌جمهوري بود. قوانين مالي كمپين‌هاي فدرال سرپوش گذاشتن بر اين كه چقدر فرد مي‌تواند يك كميته حزب سياسي بدهد. اما افراد مي‌توانند به ميزان زيادي پول شخصي خود را به كمپين‌هاي خود بپردازند. در عوض, مبارزات انتخاباتي مي‌تواند مبالغ نامحدودي را به كميته‌هاي رسمي حزب واگذار كند._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _برنامه انتخاباتي خود را با كارشناسان ap در پادكست سياست هفتگي خود به دست آوريد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.