شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دموكرات هاي مجلس نمايندگان ، مدير را با جريمه ، زندان به دليل سنگسار تهديد مي كنند

۳ بازديد
دموكرات هاي مجلس نمايندگان ، مدير را با جريمه ، زندان به دليل سنگسار تهديد مي كنند

واشنگتن - دموكرات‌هاي مجلس در حال افزايش تقابل خود با دولت ترامپ با تهديدهاي باز براي جريمه و حتي زندان هستند - مقامات متوجه شدند كه نااميدي فزاينده در ميان دموكرات‌ها در پي توصيه مشاور ويژه رابرت مولر كه به دنبال اعلام درخواست براي اسناد و مدارك مقامات اداري است. و در حالي كه برخي از آن‌ها در صفوف خود به اتهام استيضاح ادامه مي‌دهند، رهبران دموكرات قول داده‌اند كه نسبت به دولت aggressive باشند. نماينده مجلس Elijah Cummings، D - Md. رئيس كميته نظارت و اصلاح مجلس روز سه‌شنبه تاييد كرد كه زندان گزينه‌اي براي مقامات اجرايي است كه با آن موافقت نمي‌كنند. من گفتم كه هيچ ابزاري در جعبه‌ابزار ما وجود ندارد كه ما نبايد آن را كشف كنيم. كامينگز به گزارشگران گفت: "در روزه‌اي اخير كه دولت به مسدود كردن دموكرات‌ها از دسترسي به اسناد و مدارك ادامه مي‌دهد،" من فكر نمي‌كنم كه اين اولين گزينه باشد " كه در بين اعضاي رده و مقام در روزه‌اي اخير در حال مبارزه است.

رئيس‌جمهور در stonewalling و درگير شدن در دعوي حقوقي طولاني براي اداره كردن ساعت موفق است , او مردم آمريكا را انكار مي‌كند كه به حقيقت دسترسي دارند ." قانونگذاران نا اميد آگاه هستند كه عدم مطاوعت از شاخه اجرايي ماه‌ها يا حتي سال‌ها طول مي‌كشد تا در سيستم دادگاه حل و فصل شود . و يك راه سوم براي وادار كردن شاهد به شهادت دادن به هيچ نتيجه‌اي نمي‌رسد . يك وكيل آمريكايي مي‌تواند اتهامات جنايي صادر كند , اما بعيد به نظر مي‌رسد كه دادستان‌كل ويليام بار يك وكيل آمريكايي را به كميته قضايي مجلس سنا هدايت كند كه در حال حاضر در يك عقب و جلو با بار بر شهادت خود برنامه‌ريزي‌شده براي روز پنج شنبه است . او روز چهارشنبه قبل از اينكه دستگاه قضايي مجلس سنا , كارل كلاين را در دسترس قرار دهد , شهادت داد و به او گفت كه احضاريه‌اي را دريافت كند , كلاين براي مصاحبه با كميته نظارت كاخ سفيد بر نقش خود در صدور مجوز امنيتي براي مقامات كاخ سفيد , از جمله مشاور رياست‌جمهوري , جارد Kushner , نشست . اما كامينگز گفت كه او در مورد سطح هم‌كاري مردد است و " تعيين مي‌كند كه آيا ما مجبوريم به ايستگاه بعدي برويم " بلافاصله بعد از اينكه وزارت دادگستري اعلام كرد كه به جان آل گور , معاون دادستان‌كل , اجازه مي‌دهد تا قبل از اينكه كميته نظارت و اصلاحات در مورد مشاور حقوقي كه اجازه دارد در اتاق داشته باشد , عزل شود . IRS تحت دستور وزير خزانه‌داري , استيون Mnuchin , دو مهلت مقرر شده توسط كميته راه و روش‌هاي مجلس براي تحويل درآمده‌اي مالياتي رئيس‌جمهور را از دست داده‌است . " گري Connolly " , نماينده " گري Connolly " , " D " . " Connolly

به منظور حصول اطمينان از اينكه دولت از مسئوليت قانون اساسي ما براي انجام نظارت بر حمايت از مردم آمريكا تبعيت مي‌كند، "نماينده مجلس عوام"، نماينده مجلس عوام، شاهد يك گام اساسي است كه در بيش از ۸۰ سال به كار نرفته است. در حالي كه رقابت قانوني بين كنگره و دولت جديد نيست، در حال ظهور در دادگاه عالي centuries.The است كه اكنون در جايي مي‌نشيند كه زندان كنگره مورد استفاده قرار مي‌گيرد." كونولي "گفت:" در حالي كه اعضاي مجلس در مورد جريمه صحبت مي‌كنند، هيچ سابقه‌اي از كنگره در رابطه با جريمه كردن آن‌ها وجود ندارد " و گفت كه عدم وجود فضاي زندان كنگره مانع از توانايي آن‌ها براي رسيدگي به اعمال و قضاوت آن‌ها مي‌شود.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.