شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

قوانين رأي دهي سابق فلون فلوريدا در ثبت نام تأثير كند است

۴ بازديد
قوانين رأي دهي سابق فلون فلوريدا در ثبت نام تأثير كند است

واشنگتن - امسال، ۶۵ درصد از راي دهندگان فلوريدا اصلاحيه‌اي براي قانون اساسي دولت تصويب كردند كه به طور خودكار " حق راي براي راي دادن به افراد با محكوميت‌هاي گذشته، از جمله زندان، آزادي مشروط و آزادي مشروط را تغيير داد." با برخي از برآوردها، اين تغيير مي‌تواند به اندازه ۱ / ۴ ميليون راي‌دهنده جديد به فهرست‌ها وجود داشته باشد كه در آن دو روزنامه در دولت نشان دادند كه راي دهندگان جديد مي‌توانند يك تكيه خاص حزبي داشته باشند." خليج تامپا "و" ميامي هرالد " در سال گذشته به بيش از ۸۰ درصد راي دهندگان ايالت دست يافتند، كه بيش از ۸۰ درصد از راي دهندگان كشور را از دست داده‌اند، كه ۵۲ درصد از راي دهندگان كشور را از دست داده‌اند، كه ۵۲ درصد از كساني كه حق راي خود را از دست داده‌اند، دموكرات‌ها هستند. تنها ۱۴ درصد از كساني كه حق راي خود را از دست داده‌اند، به دليل محكوميت و محكوميت، جمهوري خواهان هستند. بقيه در تضاد كامل با تعداد كلي ثبت‌نام در دولت بودند، كه نسبتاً به طور مساوي بين دو طرف تقسيم شدند - ۳۷ درصد دموكرات، ۳۵ درصد جمهوري خواهان و ۲۸ درصد در همه آن اعداد و دمكرات‌ها مي‌توانند سود خالص چند ساعت را ببينند.

پنج تا از آن پنج مسابقه در فلوريدا منجر به يك تغيير چشمگير در ثبت نشد , پنج نفر از آن پنج مسابقه تغيير چشمگير در ثبت اعلام نمي‌كنند , حداقل نه در the در دسامبر و ژانويه , دموكرات‌ها يك افزايش خالص از 711 ثبت جديد را در 10 بخش بزرگ فلوريدا شاهد بوده‌اند . جمهوريخواهان در واقع افزايش اندكي را در آن زمان در اين بخش‌ها مشاهده كردند , افزايشي of registrations.In به بيان ديگر , اعداد بسيار زود تاثير چنداني نشان نمي‌دهند و چه تاثيري بر تغييرات بالقوه در چيزي كه توسط اقدامات فردي به كار گرفته مي‌شود نشان مي‌دهند , چيزي مانند ثبت راي دهندگان , " پتانسيل " كلمه عملياتي است . اين راي دهندگان بالقوه جديد بايد به اندازه كافي درگير باشند - ژانويه 2019 به راه طولاني از نوامبر 2020 خواهد رسيد , اما هيچ نشانه‌اي در اعداد به عنوان of وجود ندارد , حتي اگر اين راي دهندگان جديد ثبت‌نام كنند , هيچ تضميني وجود ندارد كه آن‌ها با حزب قديمي خود ثبت‌نام كنند يا در صورت انجام آن‌ها راي دهند . در دوران دونالد ترامپ , برخي از كليشه‌هاي سياسي قديمي در حال مرگ هستند و دو حزب

اعداد سهميه پيشنهاد مي‌كنند كه هر دو طرف براي فعال كردن يك گروه جديد از راي دهندگان به سختي كار خواهند كرد و آن‌ها را به حزب " polls.Afte r " تبديل خواهند كرد, اين ايالت هنوز فلوريدا است, كشوري كه رقابت رياست‌جمهوري سال ۲۰۰۰ را به يك سالن نمايش چند هفته‌اي دادگاه تبديل كرد و عبارت " آويزان كردن chad " را در واژه‌نامه سياسي آمريكا قرار داد. اگر هر راي واقعاً اهميت داشته باشد, دولت فقط يك ميليون دليل جديد براي آن دارد كه در مبارزات انتخاباتي سال ۲۰۲۰ يك خط داستاني غالب باشد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.