جمعه ۱۶ آبان ۰۴

خطوط هوايي يك ركورد 38 ميليارد دلاري از هزينه‌هاي

۳۱ بازديد
خطوط هوايي  يك ركورد  38  ميليارد  دلاري  از  هزينه‌هاي

وقتي چيزي كار مي كند — و خوب كار مي كند — شما به آن پايبند هستيد. اين رويكردي است كه شركتهاي هواپيمايي در سراسر جهان در پيش گرفته اند, به عنوان يك گزارش جديد ، درآمد هزينه هاي جانبي با سرعت دو رقمي در سال گذشته رشد كرد. در واقع, عليرغم ناراحتي مسافران از اتهامات اضافي, درآمد حاصل از كيف هاي چك شده, رزرو تغيير يافته و تعداد زيادي از هزينه هاي اضافي ديگر تقريباً 21 درصد افزايش يافت و به بالاترين زمان 38.1 ميليارد دلار رسيد, طبق مطالعه سالانه توسط IdeaWorksCompany و CarTrawler.جي سورنسن ، رئيس IdeaWorks گفت: "اين گزارش نشان مي دهد كه هزينه هاي جانبي به يك منبع قابل اعتماد درآمد براي شركت هاي هواپيمايي تبديل شده اند و شركت هاي هواپيمايي مي دانند كه براي افزايش آن چه كاري مي توانند انجام دهند." اين صندلي هاي هواپيماي "شر" را بررسي كنيد. رشد درآمد حاصل از اين هزينه ها حيرت انگيز است. در سال 2007, مثلا, خطوط هوايي فقط 2.45 ميليارد دلار درآمد جانبي جمع آوري كرده اند. تعداد ديگري كه رشد هزينه هاي هواپيمايي را نشان مي دهد عبارتند از: • درآمد كمكي هر مسافر در بين 63 شركت هواپيمايي در سراسر جهان 17.49 دلار بود, 8.5 درصد افزايش نسبت به سال 2013 • حامل هاي كم هزينه بيش از 2.9 ميليارد دلار جمع آوري كردند, افزايش 32.8 درصدي در سال نسبت به سال • درآمد كمكي در بين شركتهاي هواپيمايي اصلي ايالات متحده بيش از 2.6 ميليارد دلار افزايش يافت, يا 18.7 درصد. از بزرگترين شركتهاي هواپيمايي جهان, يونايتد بيشترين هزينه هاي جانبي را جمع آوري كرد, 5.8 ميليارد دلار صعود كرد, مطابق با IdeaWorks. اين مورد توسط American / US Airways با 4.65 ميليارد دلار و Delta با بيش از 3.2 ميليارد دلار دنبال شد. سورنسن گفت خطوط هوايي در حال انجام كار بهتر براي فروش انواع وسايل نقليه مانند شبانه روزي زود هنگام يا صندلي هايي با سالن بيشتر هستند. او به طور فزاينده اي مي بيند كه خطوط هوايي با موفقيت در هنگام ورود به سيستم به صورت آنلاين يا كيوسك هاي فرودگاه ، مشتريان را به صورت اضافي به فروش مي رسانند."فروش آن كالاهاي la la carte بسيار موفق است زيرا خطوط هوايي مي توانند متناسب با آن پيشنهاد دهند,وي گفت: "او گفت. بهبود" افتضاح "تباني هواپيمايي نيست: كارشناسان با حاملاني كه در حال حاضر هزينه هاي كيف هاي چك شده را فشار مي دهند, شبانه روزي اوليه, و ميان وعده يا وعده هاي غذايي در هواپيماها, سورنسن گفت بسياري از آنها به عنوان ابزاري براي آينده به سرگرمي در پرواز مي پردازند

بيشتر خطوط هوايي مي‌گويند: "ما يك سطح پايه از دسترسي Wi - Fi را فراهم مي‌كنيم و اگر مي‌خواهيد فراتر از آن ارتقا پيدا كنيد، بگوييد چك كنيد و يا يك فيلم تماشا كنيد، مي‌توانيد آن را پرداخت كنيد" او بهترين زمان براي خريد بليط هواپيما است؟ ۱۴ ژوئيه، ۲۰۱۵۰۰: ۴۳


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.