
Adobe پيشبيني ميكند كه امسال "دوشنبه سايبري" بزرگترين روز خريد آنلاين در تاريخ خواهد بود. براساس دادههاي آي بي ام، اين شركت با دادههاي حاصل از هزاران خرده فروشان كه هنوز در حال جريان هستند، معتقد است كه كل هزينه آنلاين روز دوشنبه's ميليارد دلار خواهد بود و در روز دوشنبه گذشته به طور فزايندهاي در حال تغيير بود تا از خطوط اجتنابناپذيري كه در روز دوشنبه در سال ۲۰۱۴ به فروش ميرسد و افراد بيشتري با استفاده از گوشيهاي هوشمند خود به شكار بپردازند. فروش بر روي يك دستگاه تلفن همراه تقريبا ۲۶ درصد از سال گذشته بود، تا بيش از ۲۷ درصد كل وب سايتهاي آنلاين گفت: تلويزيون جديد، كنسول بازي جديد و iPads بزرگ و كوچك، لوازم الكترونيكي فروش بالايي بودند، و LEGO بر فروش اسباببازي برتري داشت. تامارا Gaffney، تحليلگر اصلي، Adobe Digital،، در مطالعهاي كه با تجزيه و تحليل دادههاي بيش از ۱۲۵ ميليون بازديدكننده از ۴،۵۰۰ وب سايت خردهفروشي به ارقام پيشبينيشده خود رسيد، گفت: " متوسط سفارش ۱۳۳ دلار بود، و بيش از يك چهارم از آن فروشها در تلفنها يا تبلت ها انجام شد."
منبع