شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دموكرات رالف Northam، برنده مسابقه فرماندار ويرجينيا شد.

۲۵ بازديد
دموكرات رالف Northam، برنده مسابقه فرماندار ويرجينيا شد.

FAIRFAX، Va. پدر رالف Northam به آساني جمهوري‌خواه اد Gillespie را در مسابقه فرماندار ويرجينيا در روز سه‌شنبه در رقابتي كه از نزديك شاهد امضاي ۹۹ درصد آرا راي دهندگان ملي بود، شكست داد، Northam ۵۴ درصد و Gillespie ۴۵ درصد داشت. Gillespie در سخنراني شب گذشته خود براي حاميان چند ساعت پس از بسته شدن راي‌گيري تاييد كرد و آرزو كرد كه فرماندار ورودي تمام سخنراني پيروزي اش، Northam، يك پزشك، ارجاع شفافي به رئيس‌جمهور دونالد ترامپ داشته باشد، اما هرگز نام او را به نام "ويرجينيا" به ما نگفته است و مي‌گويد كه ما از نفرت و تعصب چشم‌پوشي نخواهيم كرد. و من اينجا هستم كه به شما بگويم، دكتر وارد عمل شده‌است! " فرماندار ويرجينيا "انتخاب مي‌كند كه" divisive PoliticsNov " را به پايان برساند. ۸، ۲۰۱۷۰۱: ۴۷ Northam به طور خلاصه توسط مدافعان مهاجرت معترض كه از صحنه امنيتي حذف شدند، قطع شد. به نظر مي‌رسد كه آن‌ها مخالف اظهارات اخير Northam هستند مبني بر اينكه او قانوني را امضا خواهد كرد كه در اولين انتخابات اصلي سال گذشته ميليون ها دلار صرف برگزاري اولين انتخابات شد. رئيس كميته ملي حزب، تام پرز، گفت كه با بيش از ۲ / ۲ ميليون راي در هر يك از دو مسابقه قبلي در ويرجينيا، با بيش از ۲ / ۲ ميليون راي در هر يك از دو مسابقه آخر فرماندار به عنوان معاون فرماندار ايالت به كار گرفته شد.

يك دموكرات كه جانشين او يك اقتصاد قوي و يك حوزه انتخابيه است كه به مسئولين نظرسنجي گفته‌اند كه معتقد هستند دولت در سمت راست قرار دارد، يك سياست‌مدار سابق و رئيس كميته ملي جمهوري خواهان پاسخ دادن به يك رقيب aligned در سال جاري با توجه به تغيير موضع سخت در مهاجرت و حذف of Confederate، SpeechNov پيروزي Northam را متوقف كردند. ۸، ۲۰۱۷۰۱: ۱۲ درصد از راي دهندگان ويرجينيا، ۶۰ درصد از راي دهندگان ويرجينيا گفته‌اند كه مجسمه‌ها متعلق به رهبران كنفدراسيون بايد در جاي خود باقي بمانند، در حالي كه ۳۶ درصد گفته‌اند كه مجسمه متعلق به دولت بايد "removed.Gill espie" باشد، گفت كه او ترجيح مي‌دهد اين مجسمه‌ها را ترك كند، اما جزئيات تاريخي مرتبط را اضافه كرد. Northam گفته بود كه اين مجسمه‌ها بايد از بين بروند و در موزه‌ها قرار بگيرند، با تصميم گرفته‌شده در دست of p، اما به مدت كوتاهي پس از از دست دادن او در شب سه‌شنبه، از كره‌جنوبي شروع به tweet كردن كرد. فراموش نكنيد، جمهوريخواهان ۴ كرسي از ۴ كرسي مجلس را كسب كردند، و در حالي كه اقتصاد ارقام ثبت‌شده را انجام مي‌دهد، ما به پيروزي خود ادامه خواهيم داد، حتي بزرگ‌تر از قبل! دونالد ج. ترامپ (@ realDonaldTrump)۸ نوامبر ۲۰۱۷به نظر مي‌رسد كه بخش مراقبت‌هاي بهداشتي در ميان راي دهندگان ويرجينيا بيش‌ترين نگراني را دارد و به نظر مي‌رسد كه اكثريت افرادي كه به او راي داده‌اند - ۵۷ درصد - گفته‌اند كه مراقبت‌هاي بهداشتي به دلايل مختلفي از جمله مهاجرت و حفظ يك رهبري محدود در راي‌گيري خارج شده‌اند، دموكرات‌ها در شب گذشته با بند سفيد كه هنوز از پيروزي ترامپ در سال گذشته تكان خورده بود، به انتخابات رياست‌جمهوري راه يافتند. از دست دادن دموكرات‌ها در ويرجينيا به نيو جرسي مي‌رسيد، سناتور فيل مورفي از جمهوري خواهان به پيروزي رسيد.

ميشل Christie، معاون فرماندار سابق گلدمن ساكس و سفير اوباما در آلمان، براي جشن گرفتن انتخابات خود در مهماني شب انتخابات استاندار در دانشگاه جورج ميسون، واقع در Fairfax، the، ۵۶ درصد آرا را به دست آورد و Guadagno ۴۳ حزب مخالف را شكست داد. سه‌شنبه، ۷ نوامبر، ۲۰۱۷.Clif f اوون / APGuadagno در طول مبارزات انتخاباتي براي فرار از سايه Christie's تلاش كردند، با وجود اينكه او برخي جنبش‌هاي مثبت در انتخابات اخير را پس از اتخاذ يك لحن سختگيرانه در مورد مهاجرت مشاهده كرد. اين موضوع باعث مي‌شود كه دولت يكي از هفت كشوري باشد كه در آن دموكرات‌ها كاخ governor's و هر دو مجلس قانون گذاري را كنترل مي‌كنند، در حالي كه بيل دو Blasio دموكرات، رقيب جمهوريخواه خود، نيكول نكا را شكست مي‌دهد. با ۹۹ درصد آرا در آرا، د Blasio ۶۷ درصد و Malliotakis ۲۸ percent.In يك انتخابات ويژه در يوتا را به دست آورد تا جيسون Chaffetz's عضو كنگره را پر كند، جمهوري‌خواه جان كورتيس دموكرات kathie آلن، ۵۸ درصد آرا را به ۲۷ درصد، با ۷۵ درصد آرا در آن شكست داد.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.