شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

هفت چيزي كه مي‌توانيد در مورد مايكل McFaul بدانيد

۲۳ بازديد
هفت چيزي كه مي‌توانيد در مورد مايكل McFaul بدانيد

دلاور خان سفير خود را به زودي پس از المپيك ترك خواهد كرد. از وبلاگ وي: با اكراه روسيه را ترك خواهم كرد. من اين كار را دوست دارم. اين افتخاري عظيم براي نماينده كشورم است. من با شركاي خود در دولت روسيه و با روسيه از همه بخش‌هاي جامعه و كسب‌وكار در تعامل هستم. و خيلي دلم مي‌خواهد عضو يك تيم فوق‌العاده در سفارت بشوم. و رفتن من پايان بيش از پنج سال كار براي رئيس‌جمهور اوباما و مديريت او (يا هفت سال) را به عنوان مشاور پرداخت‌نشده در كمپين خود نشان مي‌دهد. اين سخت است, واقعاً سخت است. رئيس‌جمهور باراك اوباما را براي كمك به بازگرداندن روابط دوستانه با روسيه برگزيد. او به npr گفت: ايده اين بود: بياييد با دولت روسيه به روشي كه قبل از رسيدن به اداره اتفاق نيافتاده است. و فكر مي‌كنم مهم است كه به ياد داشته باشيم. بايد از جايي كه شروع كرديم قضاوت كنيم. ما خطوط تداركاتي جديدي را به افغانستان باز كرده‌ايم. ما يك پيمان جديد امضا كرديم. ما يك, دو, سه توافق درباره هم‌كاري غير نظامي امضا كرديم. ما در مورد مسايل منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي, اخيراً در كره‌شمالي و همچنين در ايران كار كرده‌ايم. و روسيه در شرف پيوستن به سازمان تجارت جهاني است كه فكر مي‌كنيم به منافع اقتصادي ما كمك خواهد كرد. ما پيشرفت زيادي در اينجا مي‌بينيم. روس‌ها در روسيه همواره مورد استقبال روس‌ها نبودند. از واشنگتن‌پست: قبل از اينكه در كاخ سفيد كار كنم يك دانشگاهي بود كه به طور گسترده در مورد دموكراسي در اين بخش از جهان نوشته شده بود. براي پوتين و ديگر مقامات كافي بود كه او را يك مامور پليس در نظر بگيرند. او با سو ظن و حتي بدخواهي از او استقبال كرد, گويي كه هيلاري كلينتون, وزير امور خارجه كلينتون را به آتش انقلاب تشويق مي‌كرد و باعث تشويق و ترغيب اشخاص ناخوشايند دموكراتيك در اين زمينه مي‌شد.

اماافراديكه اوبا آن‌هاملاقات كرد, در صورتوقوعآن‌هاباجنبشحقوقبشرويااپوزيسيونسياسيروبروبود.اوبدونترس,بهجزبراييكبرخوردكه درآنبهگروهيبهويژهaggressiveگفتهبود كهيككشور"وحشي"را تشكيلمي‌دادند,پافشاري مي‌كرد.4)McFaulبراياستفادهازتويي‌تربرايارتباطمستقيمباروس‌هاذكرشده‌است.ازنيويورك‌تايمز:پسمايكلايوجوددارد.McFaul,يكيازدستيارانسابقكاخسفيدكهپيشگاماستفادهازتويي‌تربه عنوانيكابزارديپلماتيكدر زمانيبود كه درسال2011سفيرروسيه درروسيهشد.…پست‌هايآقايMcFaulدراوايلدورهتصديخوداورادرآبداغقراردادند,زمانيكه ازمعترضاندفاعكرد واظهاركردكهتحتنظارتمقاماتمحليبوده‌است.امابهآننگاه كردوهمبه زبان انگليسيوهمبه زبان روسيپست كرد.اوروزسه‌شنبهگفتكه تويي‌تربهاواجازهمي‌دهدتا بايكدانش‌آموزدبيرستانيدرVladivostokياوزيريدردولتروسيهتعاملداشتهباشد ,بدوناينكه مجبورشوداز طريقرسانه‌هايخبريروسيازآنجاعبوركند.5)وزيرامورخارجه, جانكري, در روزسه‌شنبهبهخوبيدرتويي‌ترنوشت:هميشهدر خدمتخودباشيد:هميشهدرخدمتتانباشيد.مايكلMcFaul(@McFaul)4فوريه2014درمونتانابزرگ‌شدهودرسپتامبر2010بهدبيرستانخودبازگشتتادرتالارافتخارخدمتكند.ازtheروزانهChronicle:McFaulدربارهاينكهروزيكه اوبراييكمباحثهدرBozemanارشدBozemanامضاكردهبود, بهافتخاراتآيندهفكرنمي‌كرد.اويكياز افراد تازه‌كاربودكهازButteمنتقل شده‌بودويكياز همسايگانبهاواطمينان دادكه مناظره"ميكروفن"است-يكشوخيبسيارسادهوميكيماوسكهبابآدامزبهآنعلاقهداشتوبهگروهمباحثهملحقشد.اوساعت‌هادربارهموضوعسالتحقيقكرد-چگونهتجارتآمريكارا بهبودبخشدوتمركزخود را برروي تجارتبامعلمانگليسيUnion.In,مايكDurney,آموخت,McFaulيادگرفترمانبخواندوبراياولينباردرموردآن‌هافكر كند.اوياد گرفتكه "نوشتن"بيرحمانه "خود رابهبودبخشدوگفت :"اكنونبراييكلشكر اسلاممي‌نويسم.

او با نوشتن ده‌ها كتاب, مقاله و مهارت و مهارت‌هايي كه در مناظره ياد گرفته بود, گفت: " استدلال‌هايي كه در مناظره ياد گرفت, " همان چيزهايي هستند كه " به عنوان يك استاد در استانفورد و به عنوان يك سياست گذار در واشنگتن, هر روز انجام مي‌دهم. " افرادي كه در آنجا بودند او را به كار در استنفورد تشويق كردند (" من نمي‌دانستم كه استنفورد زماني بود كه در بيوت بودم. " مادرم مي‌گويد كه كنجكاوي پسرش در روسيه از سال‌ها بحث در دبيرستان سرچشمه گرفته‌است. از ديلي تايمز ديلي: مايكل, كه قديمي‌ترين فرزند پنج فرزند است, به تيم مناظره و مباحثه درباره بحث ملي درباره اينكه آيا ايالات‌متحده بايد به حمايت اقتصادي از اتحاد جماهير شوروي ادامه دهد, پيوست. … اين بحث علاقه مايكل به روسيه را برانگيخت. او به رشد در دانشگاه استنفورد ادامه داد و در آنجا علوم سياسي را مطالعه كرد. او سه بار در روسيه تحصيل كرد در حالي كه هنوز شوروي بود. هلن گفت: " اولين باري كه او را سوار هواپيما كردم, مطمئن بودم كه ديگر او را نخواهم ديد. " من مطمئن بودم كه كمونيست‌ها او را مي‌ربايند. "


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.